13 Ağustos 2013 Salı

Şizofrenin 2010 & 2011 hali

-Bir yanım ying diyor diğer yanım yang

-Zaman sigaramın sıcaklığında çığlık atıyor bir kargaşa akşamı.
03 Ocak, 01:37

-Hayat demli gözleriyle deff çalarken usul usul kalbim setleri dökülür uçurumdan.
09 Ocak, 02:08

-Önüm arkam sağım solum sen'ken benimle saklambaç oynama kuzum.
09 Ocak, 23:00

-Eksik beyazlım.Doğum anı. mavi diyince öp.
11 Ocak, 00:22

-Gözüm beyazına saçın kaçtı uykusuzluktan değil o kızıl çatallar. Kader işte:)
13 Ocak, 00:58

-Ama sana akıyor kalp.Sen süslü düşlerin pamuk şekerli sokağındapembe hayallerkurarken.Ben sana akıyorum allı güllücü amcanın ihitiyar gözünden.
13 Ocak, 16:09

-Kocaman adamım aklımın odalarına saklanmıs, yaşım benim haberim olmadan büyümüş
18 Ocak, 23:44

-İlham perilerime yazıyorum devrilen sözlerimi...!
Perşembe, 22:08

-Sana bir şiir hediye edeyimli cümlelerin başında yalar kalemim bıcagı.
Şimdi kurban kağıt mı sen mi?
Diye Diye devam edersem salgılar saldılar sardılar şizofren yanımı yakamozlarda.
En iyisi bitmeli tükenen olmalı kalem.
Dün, 00:20

-Ağıt kokan aşkların saflığında boğulan.
Aklını kalbine koy ölüm yakındırır arttıkça nefesin,nefeslerin,nefeslerim-iz olur.
Dün, 00:10

-Günahkarlardı suçu üstlenen bedensizlikler polyanası.
Dün, 00:16

-AKLIMIN ODALARINDAN BİRİNDE YENMEYİ BEKLEYEN CİNNETİM VAR.

-İpini koparan tanrıların ortasında zor insan olmak...!
28 Ocak, 20:10


-GÖZLERİM SENİ TIKINIYOR SAYFALARCA...!
28 Ocak, 21:30


-Çık düşlerimden kanamalı saklım söğütüm.
Gölgende kaybettim aklımı,sana dokunamadan.
Çilingir sesler var beynimin mabedinde.
Çalgıcılar seni çalar seni söyler.
gitme...!
28 Ocak, 22:27

-Uzaktan bakmak için sevmedim hayatıma katmak için sevdim. Şimdi kesildi dudaklarım paslı ateşden makasınla. Ve parmaklarım kapı aralarına sıkıssın mesaj atamayım...!
28 Ocak, 22:50


-Sana yazdığım a4 kagıtları kessin derimi. (karga78-acı)
28 Ocak, 22:59

-Sen kahkahalarını eksik etme hayatın mutlu penceresinin altındaki ölü kendini azraile pazarlıyor. (karga78-istisna)
28 Ocak, 23:01

-İçimin zaafını çıkarma senden başka bir şey yok orada....! (karga78-maden)
28 Ocak, 23:06


-Yeşiline takıldım kanadı dizlerim biraz kayısı biraz vişne bastım tatlandı dilim (karga78-ağaç)
29 Ocak, 00:08


-Her Yanımda Kesikler Üzerimde Ölüler Kalbim Birinin Elinde delik deşik ederler...
Kargalarım Yastadır Gözleri Aklındadır Beynimdeki Şizofren Eli Kanlı Bıçaklıdır...
Pazartesi, 00:52

-SEN YALNIZLIĞINI BEN YALNIZLIĞIMI ATIYORUZ KOYNUMUZA...! (Karga78-kanra)

-Hayat vardı koku aldığım yollarda,şimdi görüyorum her dalda ve semtte. (karg78-yalan)
12 Şubat, 02:04



-İki Kıçı kırık aşk sözlerini bir araya getiremeyen nesildik (karga78-E-K)
12 Şubat, 05:16


-Yol,yasaklı,mayhoş tebessüm...! Sus saklı yanımda büyü. (karga78-?)
16 Şubat, 22:57


-Gündü sevgi(li) doldu içim, şeker tadında mayhoşluğum var. Bi yanım sana hapis sessiz,diğer yanım pasaklı. İyiki varsın,Benimsin gecenin on saniyelik rüyası. (karga78-mayHOŞ)
17 Şubat, 14:20

-Ben hep gizlemeye hep gömmeye alıstım kelimeleri ve öyle girdi kefenime kalem ve defin anı şizofren çocuk doğdu (karga78-pürselim)
17 Şubat, 14:39


-Yokluğuna bakıyorum içimdeki varlığınla...! (karga78-myhş)
19 Şubat, 05:03



-Oysa bakmak,Dokunmaktan güzeldi. Ve benim acım da güzeldi. Şimdi acım dahada güzel. isotlu yarınlarımın kadını. Resmeyle caddemi. Bir kış masalı sonrası ankara sabahı. Dilimin ucunda söylenmemiş kelime ordusu kılıçsız kalkansız çiçek dolu. (karga78-MyHş)
22 Şubat, 03:20 ·

-Şimdilerde çığlık sesleri yükseliyor Ankara'nın uzaklığında bir yerden korkma,Doğuyorsun çocuk. Bak burası dünya ve deniz sadece gözlerinde. (karga78-N.mavilik)
24.02.2011  Perşembe, 00:20



-İçinde yaşadığım dünyanın her karesine portreni çiziyor gözlerim...! (karga78-MyHoŞ)
24.02.2011 Perşembe, 23:32



-Zamanı geçmiş mutluluğu yakalamaya çalışıyor her hücrem. Geç kalmışlık bende hep var. Sabahın beşaret aynadaki yüzünden kurtulana kadar kendim'leyim, sonrası senin aydınlığın. (karga78-MyHş)

26.02.2011 cumartesı


-Hayal kırıklıklarımı içime gömdürüyor uyku tutmayan gözlerim. (karga78-uyumak gerek)
01 Mart, 02:32


-Boğulursam sadece gözlerinde. (karga78-MyHş)
03 Mart, 23:57


-Sarhoş değilim kar tuttu biraz. (karga78-MyHş)
08 Mart, 01:15


-Cinnetim dış kaplamamda Yanaşmayın...! (karga78-paranoya)
09 Mart, 00:03


-Aşk dır unutması zor olan daldan dala konmam ondandır ki kaçışım. (karga78-salaktasyon)
10 Mart, 02:55

-Ben Bugün Pasaklı düşüncelerin Soytarısıyım Belki ama Yarın Düşüncenizin Yalnızlığı Olabilirim. (karga78-Bebeler)
11 Mart, 18:41

-Karanlık düşlerim vardı senden önce. Şimdilerde portrensiz düşlerim yok (karga78-MyHş)

-BU HAYAT TOPRAĞI ÖPMEDEN HAYATLANALIM. (karga78-poz)
18 mart Cuma, 23:30

-ŞİMDİ AKLIMA GELEN SÖZLERİMLE, ANLIK DÜŞLERİMLE SEVİŞİYOR GÖZLERİ VE BEBEKLERİMİ ALIYORLAR CIMBIZLA...! (karga78-şair bozmaları-poz)
18 mart Cuma, 23:38


-DIŞI BAŞKA İÇİ KARA BİR ADAMIM BEN..! (karga78-poz)
18 mart Cuma, 23:48

-SİZLER BOKUNUZDA BONCUK ARARKEN BİZ GAZETE PARÇALARINA ŞİİRLER YAZIYORDUK (karga78-sitem)
18 mart Cuma, 23:52

-KARŞILIKSIZ BİR KALP KIRILMAYA MAHKUMDUR...! (karga78-hatalar)
19 mart cumartesi

-Yanlızlık çıtırtılarını duyuyorsun değilmi? Hayat ı yanlızlık...! (karga78-tek)
20 Mart, 22:11



-Gidişin çoçukluğumu aldı.
Her karesi silindi yaşananların.
Şimdi teklikle kalan başım.
Seni istiyor toprak kokan kadın.
(karga78-kadın)
21 Mart, 02:28



-Biri aşkı çiz dese ben seni çizerim
21 Mart, 22:16

-Hayat koca gözleriyle baktı, Aldı ona ait olanı.
Şimdi her kelime aralığım bile senle dolu.
21 Mart, 22:01



-Karisik zamanlarin suskun kokulu bahçesinde öptüm seni bir asansör araligi. (karga78-myhs)
22 Mart, 17:16,


-KIMSENIN HAYATINDA KALICI DEGILIM. BIR BAKIP CIKACAGIM. (KARGA78-KADINLAR)
24 Mart, 18:04,

-Masumlastırılmıs zamanların masum bakan gözleriyle seviştim zaman anahtarını kaybettıgınde. (karga78-MyHş)
25 Mart, 00:59

-Seni öpsem hemen büyür'müsün kurbağa? (karga78-rengarenk)
12 Nisan, 00:32


-O gözünde sallanan intihara meyilli damlana mukayet ol...! (karga78-Sela)
12 Nisan, 00:37



-Aşk bir rüyadır ve kabus uyanmak...! (karga78-MyHş)
12 Nisan, 20:16




-Baktığın yerlerde ölüm var kokla belki hatırlarsın.Uykuna düşen yalnızlık soytarısı gözlerim.
13 Nisan, 11:20


-Kahkahalarınızı yumurta sepetindeki civcivin kulagına fısıldayın. Kimse duymasın...!(karga78-Charlie chaplin'de ölür)
15 Nisan, 13:57



-Sarhoş gecemi? Geceden sarhoş olmaz'ki. Yoksa tanrı sağırmı? Senin gibi...!
16 Nisan, 01:10

-Andı
Kara kaplı
Rabıtam'da sen.
Yokluğunda üşür.
Gözüm nefes alamaz.
De'ki ona
AnKaRa Yok Gözüm De...! (karga78-MyHş)
21 Nisan, 22:54


-Öyle kızmak'sa konu bende cok var.
Yitik zmaanların bitik sevgili uğruna silinen hayatlar var elımde.
Kokuşmuş aşk fotolu rakılı balıklı.
İğrenir'mi insan içinden çıkandan?
Bu bok bile olsa...! (karga78-Uykuma düş)
22 Nisan, 01:55


-Islağın'da Yosun tutar bedenim. (karga78-MyHş)
Pazar, 01:02




-Tanrılar açtı kalemimi ondandır hoşuna gitmesi.
Git çarpılma bu kitap sana ağır gelir.
(karga78-huzur)
Dün, 01:17

-Sus ölüyor zaman kollarımda.
Yaşlanırken gözlerim, Yaşlanıyorsun.
Gel__ meli__ sin...!
(karga78-MyHş)
28.03.2011

-Günaydın kötü hava şartlarına rağmen sevdiğim kadın (kargarp78-MyHs)
29.04.2011


-Çıkmaz yollarda kaybolan sisli günün ardı
yollara düşen bir defineci gibi
serseri duygularımla çıkardım
seni okul sıralarından ve büyüttüm
sonra
izledim başka bedenle kavuşmanı.
Şimdi yorgun bedenim karşında gencecik duruyorsa
Sabrımdandır bedenimi koruyan aşk. (karga78-Tedirgin)
29.03.2011




-AKLIMIN ODALARINDAN BİRİNDE YENMEYİ BEKLEYEN CİNNETİM VAR.
29.03.2011

-Zamanın küllerini gecenin yakamozuna boyarken sessiz kalma (karga78-MyHş)
29/03/2011 Salı, 23:41


-Kendim kendine iyi bakmazken siz kendinize iyi bakın (karga78-veda i uyku)
29.03.2011

-Tut'ki bakire kalsın dünya (karga78-sıyırma)
30/03/2011 , 22:45

-Gün Sancıların gülümsemesiyle son bulur.
Hoşgeldin kardeşim. (karga78-Hidra'ya)
30 Nisan, 00:01

-Yorucu gün gülen fotoğraf karelerinden bakarken ağlıyorum. (karga78-tasa)
01 Mayıs, 19:29

-Boşluk,
Kopuk,
Bitik,
Sen gibi.
Zamansız,
Solgun,
Hatalı,
Ben gibi.
Ayrılık,
Ölüm,
Yokluk,
Biz gibi.
Sancılı,
Doğum,
Diriliş,
Yarın gibi.
O gibi Bu gibi Yarın Gibi.
Bok Yine Ayın Gölgesinde
Ve tutunamayan Hep Ben Sen Onlar.
İnfaz,
Yargısız,
Dinsiz,
Kadınlar.
ET,
Tırnak,
Ruh,
Arkadaş Gibi.
Bana Sana Kalan Teklik,
Tekliği İkiye Bölersen,
Dost Gibi.
Peki dost Kim?
Şizofren.
Bölük,
Düzensiz,
Dağınık,
Aşk gibi.
Derbeder,
Hayırsız,
Dilenci,
Düş gibi.
Ele geçirilmiş ruh'dan çıkmalısın,
Ölü beden etim kokar.
Çürütürken Beni,
İzleme.
(karga78-Asılı ruh)
06.05.2011 Cuma, 00:42





-Sus ölüyorsun yarı uykulu vakitlerin toz pembeli karanlığında.
Göz kapaklarını kesmeye gelecek cadılar.
Sen şirin babanı anarken gargameller seni çoktan yemiş olacak.
Ve sabah uyandığında sana dahada yakın olacaklar.
(karga78-Uykusuz)
07.05.2011 Cumartesi, 02:05



-Hayat bir bilinmez ve giz katılmış Derki; (karga)
Sır yumurtlayan tavuklar var (etrafta)
Önlüksüz ameliyattan anlamayan. (Dallama)
Bir aç gözlünün bıçağında sabahlar (Çoğalarak)
Benim sorgum. (yok olur)
(karga78-sırsız)
10 Mayıs, 01:16

-Cenin yağmuru, çığlık atan çocuk.
Feryadı ağıtım var içimde.
Kalk ve benimle ilgilen. (karga78-DZ)
16mayıs 2011, 01:18


-Senin karanlık zamanlarında kader uyur gezerdi.
Sıratı eline alan şövalye.
Peki kim'din sen?
Hayat'mı?
Bana gözünde yer aç.
Damlan'da yüzeyim.
(karga78-Günsüz)
19 mayıs 2011 perşembe saat 03:36

-Aklim düşümde gördüğüm hatunun peşine takılı kaldı bir süre akıl bekleme... YOK. (karga78-düş)
26 Mayıs, 10:37




-Küçük bir ur araligina saklanmış gelecek.
bana gelemiyor aşk.
bu yüzden aşk kapanir ve evlilik.
hayat hayal gemisi ve canım cikolata istemiyor.
kırıklıklarını bana at belki kanar yarım kalan tadım.
hoşçakal ma (karga78-ur)
30mayıs 2011 Pazartesi, 15:17


-Ölüm.
genç.
aşk.
yenilgi
kanaat notu verilmiş hayat.
şimdi saçma sapan yalnizlik.
gemi
liman
sen
denizi olmayan şehrimin yat gezisi.
körebe
uçurum.
yakan top.
hepsi seni soruyor.
yok
ol
ma
(karga78-z)
30mayıs2011 Pazartesi, 17:57






-Doğumunla düğümlenir boğazım.
Ankaram yine yağmurlu.
Ben yine biranın gazabında aynı yerde
Sen hala yoksun kardeşim...!
(ALLAH rahmet eylesin)
01haziran2011 salı, 00:31

-Ölüm kapı kolunu sımsıkı tutarken hayat ıslık çalıyor yavşak yavşak. aşk'mı? O kapı kolu. (karga78_itiraz)
06/06/2011

-Arada kalma bir limanda dur'ki dalga alıp götürmesin hayallerini. (karga78-tavsiye)
20 Haziran, 03:20

-Karamsar fikirlerimin dibindeki karınca boş durma. (karga78-yorgun)
20 Haziran, 04:56


-Kafa alkol ve sigara köleliğindeyken
Özgürlüğün okul sıralarından geçtiğini anlamamıştık.
(karga78-noya)
20 Haziran, 05:05


-Kargaşayı biz yarattık siz bokunuzdan yaptığınız heykellere taparken. (karga78-uyarı3)
21 Haziran, 14:35


ALLAHım kelime arşivimin odalarındaki gülen kadına bir ela göz kıvamında bir yakınlık fısıldaki kargalar onun gözlerinde ölmesin ( karga78-:) )
21 Haziran, 21:28


-Çamurdan heykeller yaptım. bana çamur atanlar sizi ben yarattım. not: kargaşa vol :) 78
27/06/2011 17:58




-Alkolde stajımızı tamamlayıp kırılgan şişelerde dağladık bileklerimizi.
Bu akan kan kimin?
Birada %5 alkol olsada %100 bağımlıyım sana
Ama cümle kopuk olmadımı?
Ne olursa olsun
hayat
kopuk
tu
-
-
ne yapacağız?
saydıracakmıyız cümleleri
1
2
3
olmaz böyle
Adam gibi birşey yazmalı
Fazla kafa yorma çocuk.
Kirlendim
kırklara girmiş tas sular arıtmaz beni
Tuğlayla Erimez günahlarım.
Bira göbekli ruhumla
Naralar atıyorum gecelere.
Geceler senin Gözlerinde.
Onu yazma la
BUnuda yazma la
La La la
(karga78 & Nevzat görül & yakup dadaş - Misilleme)
03 Temmuz, 03:51

-Aktif yaşam arsızı devam düşler kurmaya BEN DİRİLDİM KARDEŞLER. Ölü yanım Toparlandı sevdiğiniz cümleler yeniden şehrinizde. (karga78-karga78)
09 Temmuz, 15:18


-Sizler bilmeden ayrıldım, Çıkardım damatlığımı..! (karga78-kuzu-lar)
15 Temmuz, 02:25

-Havalandı İçimden çıkan nefes , Karalı ve emin kendinden hayran kaldım aynı hizalama geçinde.
İniş hali Göz sulu boya mavisi.
Düşüyor.
Üşüyorum.
Sağ el gömlek kolu parçalanması askılı ruh.
Ütüsüz kol, Karar ver.
Gitme.
Gir içime.
Tamam dedi.
Ve başladı
Hikayemin
Yanları.
(karga78- Yaşamak intiharı) (Hikaye Başlar)
17 Temmuz, 01:24

-Hatiralarinda olmasa biterdim. gün gibi.
her yanim yanında intihar.
(karga78-Zeze)
20 Temmuz, 10:45,

-Günaydin tepemde gezen kan emici kanadından rüzgâr gülü yaparım. uzaklaş. karga78-sivri
22 Temmuz, 03:27




-Uzak
ses
yakinlik?
marti selamı.
simit?
ben burada aynı.
sen?
matiz atari.
dünya?
Sizofren diyorlar.
ayrilik?
deli gömleği giyesice gözlerinin noktali yeşilinden bakma bana.

kanıyor-um yalan sözlerin kesiyor aklımı.
ölüyor kırmızı şarap dudağımda.
sacmaliyor kelimeler,
dalga geçiyor kalem yeşil yanmadan.
bulunalım sergisinde.
kağıtların dönüşümü,
aşk.
(karga78-şizofren kömür)
22 Temmuz, 17:37,



-Uyku selamı, selası ölüm hali hallice bir kapanış göz feri.
Hadi ölelim sabah iş var ve ben dirilmezsem işden atılırım. (karga78-iş kazası)
26 Temmuz, 01:05

-Tutarsızca savurduğunuz aşkların içinden gelen bir misafir var kapıyı çalan.
Tanrıdan gelen.
(karga78-Matiz)

-kağıt üstü kalem kaplamalı hayatın bozuk parali suratsızlıgından ikiye dört katmis rahatsız cam lekesinden bakarken ellerimi kaybettim ellerde.
ve yaşadığım yere bugün güneş uğramadı o yüzdenkısık değil sözlerim.
kafesimde şakımayan hırıltı , muhtemelen ehlen ve sehlen sigaradan.
sonra gözden düşen damlamı şişirip biraktim semaya. sema hani şu mavili beyazlı çiplak hayallerin ince kumlu anlarına götüren.
eeee
ben sıkıldım
migren yerinde rahat ellesme!
(karga78-öğren migreni)
12 Ağustos, 10:47




-İçimdeki hayalet kiliclandi.
karga78.kilic
Salı, 14:40

-Cebimdeki paralar değil.
hayatimdaki insanlar bozuk. (karga78-kabız)
18.08.2011 Dün, 13:35,

-Herkes aynı delikte zehir oynuyor.
Yazık.
(karga78- Aptal kızlar)
22 Ağustos, 02:04

-Bak nasıl
anlaşılmaz
olunur.
Sen yazarken
ben
kaydıraktan kayan aklımı
Su samurlarına yedirdim
Gözlerim iyi görmez
Odunu severim
odun değilim.
Sen yollarda denizi gördüğünde
Gözlerim yeşile çalacak
İzmir sokaklarında.
Eeee
Ben buradayım
doğduğum yer
Duyduğun yer olsun
Neden mi?
Seni tarif edilemiyesicenin dölü
Dölü?
!milyon baloncuk yutan reklam geldi aklıma.
:)
Güldüm yukarıda neden mi
Ben bu kızı sevdim
Gibilemeli bir hallicenin sarması
Dolmamı?
Hayır
Cigara.
Ve sela içeri girer
Anlamsız bakışlarla
Yaşlı bünyenin
Kızarmış gözünden bakar kendine.
Aynanı temizle
Hayat güzel.
karga78-sela1)
23 Ağustos, 00:49

-Bir zaman gelir shop olur ben sandıgınız yüzler (karga78-CS3)
23 Ağustos, 18:37

-Merhaba ben doğum
Tanımazsın
Çünkü sen hala o kaygan karanlıkta
Besleniyorsun.
karga78-bebe
25 Ağustos, 00:47

-Arife suyuna
düştü
günahlarım
arlandım
(karga78-temiz)
29 Ağustos, 23:36


-Buralardayım kendime kalan yanlarımı yapıstırıp
Yamalı düşler kuruyorum
Az kaldı dogacak bir şizofreni masalı
Bu bayram.
(karga78-şizofren şekerleme)
30 Ağustos, 00:38


-Anlamsızlaşmışsın
Sesin soluğun gitmiş
Aklın tarla farelerinin bulutlu kaşarlarında.
Oysa sen eskiden daha güzeldin!!
(karga78-bir zaman)
 07 Eylül,2011 16:57

-Kölesi olduğunuz mutluluklar canınızı yakıyor olmasın?
Mutsuzluk savaşındaki bir gülücüğe verdim boynumu.
(karga78-mutluluğa dair)
07 Eylül, 22:00

-16lı tuvalet kağıtlarına sildi göz bokunu.
(karga78-Ergence)
 11 Eylül, 01:32

-Kokulu yada Kokusuz ne farkeder?
Siliyor işte.
Canım silgim.
(karga78-Twitter)
12 Eylül, 01:02

-Haydi
üzül
artık
üzüm tanelerinin
güneşe
ihtiyacı yok.
antidepresanli
uyuklamalı
halleri izleme
zamanı.
çünkü
gece ay'ın
mayhoşluğuna
kapildi.
iyi
geceler
kir
pas.
18 Eylül, 03:26,

-Hayallerimiz önümüzde taşlarken geçmişi, Bilememişiz geçmişin değerini.
Simdi saklambaç oynuyoruz ebeli sobeli avuntuların ahraz kahkalasının traşlanmış haliyle.
Teli patlamış son aydınlığım'da bitti ve odam göz gözü görmezden gelirken.
Biraz parafine ihtiyaç duyuyorum.
Çok değil
Az.
Aydınlık kağıda diktirir güneşde kararmış yazılarımı.
Sökemezsen yama yap sözlerimi hayat
Götün açıkta kalmasın!
(karga78-Hayata dair misilleme i isyan)
27 Eylül 19:40



-Uzun zamandır kayıplığımın farkında olan insanlık.
Bekle kabuğu düşecek yaralarımın.
karga yine 78

 17 Ekim, 21:19




-Henin gözlerinde
toprak atilir üstüme.
gitme.
(karga78-Hayat)
20 Ekim, 12:03,



Bir gece ekrandan izlediğim kadar sıcak olsaydın.
çocuklarımızda izlerdi
bu yoklugunun kalabalığını.
karga78-yeşilmisik
 27 Ekim, 11:40,

29/10/2010

DEMELER
Ay Dedi
Ayrı Dedim
Ayrıl Dedi
Ayrılma Dedim
...Ayrılmalı Dedi
Ayrılma lıyız Dedim
BİTTİ





-Zamanın kapı aralığından bir saat çalıp seni bana getirmeyen akrebin zehiri olsa gerek gündüzden faydalanmak.
Oysa hiç gerek yoktu ben seni gece daha çok seviyorum.
(karga78-Aşkın onuncu hali)
 30 Ekim, 01:51



-Hayırlı karanlıklar Ülkemin uyuşmuş yüzleri.
Toz pembe düşlerinizden düşmeyin.
(karga78-MyHş)
30 Ekim, 03:13

KASIM 2011


-Dost sandığım yüz astar çıktı.
karga78
4 Kasım, 10:57,




-Biraz karakter lazımdı ve aklıma hiç gelmedin biliyormusun (karga78-Y.dadaş)
 8 Kasım, 03:10





-Oysa senin Kırıklarını onaracak cesareti bulmuşken kendimde.
Kayıp oldun Şehrimin gece bakışlı kadını.
Kokuşmuş nefeslerin kokusundan çık ve nefesime karış
Biraz cesaretin varsa!
(karga78-Adın Neydi?)
9 Kasım, 23:34



-Leğende yıkanan çocukluğumun sabunlu bakışını özledim...
18 Kasım, 01:20,

Hiç yorum yok: