13 Ağustos 2013 Salı

Şizofrenin 2009 hali

-Düşlerinde düştün mutluluk koktuğuna inandığın yalan zamanlarda kokuştun.
Ben tekim kağıda küfrederim rezilliğin utanır sahte gülüşünden.
Ben yokta olurum içki semalarında ağıtlar yakarım. 
Ben acınacak halime acırım. 
Ben ne salak adammışım tozlu yollara pembe bakmışım. 
sen ne yalanmışsın yalandan aşkların olmuş gerçeklik... 
katılmış,kokuşmuş. 
Yazamıyorum kelimelerim kapıda asılı kaldı.........!




-Sevgimi sevgi orospu olmuş caddelerde kendini pazarlıyor baba...!


-Yağmur toplayan bir gölge Ankara sokaklarında taş kesil ibret alsın saflıklar ülkesi...! 

-Kirlenmiş bedenimi temizle,Ben Tanrısız'da mutluyum...!


-Sonradan sonradan tanıdım seni ve sonradan bokun çıktı...! Meğer ne temizlikler varmıs pir pas içinde. Ey ruhları orospu tanrılar hepinizin bir gün ............ olacaktır. ve hepinizin heoor hrhbdo hfrubf ----------- hfduewno nwe ..... rheıujhroe .........!


-Dur durak bilmeden indim sokağında tutuştu kalıbı alınmış ispirto kokan sokaklar,kustum temizledim kimse görmedi seni. şimdi şu halin euydşegueg gdwbgxuıodetgq dgyecqbxcdğowucnqwqiwdyqwbedcgwe 
yazıklar dfjunhdfcnyfuynfcpycnfuıaynfcuıayncefnchfauşmku----------------------------!



-Ölüm uzak eder beni bana, ve ben ölürüm geceleri, ve ben sessizim.Bozulmuş bir oyuncağın aynadan yansımasıyım.Ben kabuslar görürüm sokağında. Ben bir gelin arabası olur pir içerim. Ben bir neyse beni bir olarak bil...!

-Bunalım harbi savaş doktorları dikiyor kesikleri mi harbe savuruyor sokak sürtükleri bu darplarım fahişe ruhların eseri...!



-Saklı, Yanlar gizli kapaklı şahsiyetsizlikler coğrafyasında kişiliğini kaybetmiş orospu bedenler dost olmus tarlalarımın mahsülsüz, usülü geri tepmiş bakışlı bilinmezliğim. Bir şehir kokulu sen kokulu sokaklarım yandı. Hangi planlar inşaa edebilir,kurabilirsin? Benim dünyam tozlu raflarda,ikinci el pazarlarda. E.G


-Kırıldı düşlerimin mimarı........................!


-DURULDU DENIZIN COŞKULU DANSI, IŞIKLAR KAPANDI, HERKES KAYBOLDU, TİTREK SAYFALARIMDA KALMA,SES VER...!



-Tüten ocaklarımda kestane kokan kadınlarım vardı...!


-Zaman yine başa bela vakitsiz horoz misali kesik kesik bakarken fırtınanın sessiz kırlangıç yanına bir matem çöker fısıltılı düşelerime...!



-Kemikleim acıyor hüzün kokan kemanın telinden akıyor rakım,bu sarhoşluk hali sonradan,sonradan dalım çatladı,ben ne güvenmiştim ağaça yağmurlu zamanlarda.Kemiklerim acıyor kar yağıyor burnum kızarıyor,bana yağmıyor. :( kemiklerim sızlıyor ben kızıyorum kemiklerim sızlıyor cami avlusunada, toprağınada, vicdanınada... Ke...miklerim sızlıyor gözlerimde kan,ben sarhoşlu zamanlarda kendi dalımı kesen hoca oluyorum.




-DOĞUM GÜNÜ PASTAMI ŞEYTANLAR ÜFLEDİ.SÖNDÜM...!

-GÖZ YAŞIMDAN BAKIYORUM SANA,BENİ GÖR,ISLAĞIM BİRAZ,YAŞLANIRSIN...!(

-BÜYÜK DÜŞLERİMİN SUNUCUSU SEN BANA HEP O KAREDEN BAKKİ BEN SONUNDA YANILSAMALARDA YAŞASAM SENİNLE YAŞAYIM.(babanne)

-TİTREK ZAMANLARIM,NEFES SESİ KADAR YAKINIM,DİNLİYORUM SENİ,AY'IM ŞEMS'İM....! BEYAZ DÜŞLERİMİN KADINI,EVLİYAM,YARADANIM,ANAM...! KAPILMA DÜŞÜNE. SENİ SEVİYORUM.

-BEN ESKİMİŞ HATIRA DEFTERİNİN SON SAYFASIYIM,İÇİMDE KELİMENİN HÜZNÜ SAKLI,ÇIKARMAM ,ÇIKARAMAM...!


-TOPRAKLARIMIN DEFNEDİCİSİ KİM ÖLDÜ BENMİ?

-Gün kalemimden dökülürken, kar tanesi kağıdım düşer.Hastalanır sözlerim .Firarım
Gemilerim balık yuvası,Beni gördünmü?

-Beyin felci,
Kapısız odamın duvarından geçerken tuğla tozu kaştı gözüme.
Karabasanlarla arkadaşlık yaptım sessiz,nefessiz,kımıldamadan.
Cebimdeki resimlerin soldu.
birileri camım kırdı canımın.
sökük düşlerim,düşünceli.
Asın beni,zayıfım.







-Mutluluğunu kime satarsan sat çocuk,sen şekerden ne anlarsın....!




-KÖŞE KAPMALI ÇOÇUK ŞİİRLERİMİ VER SIKTI AŞK...!


-İçlik dolusu çekmelerim var,sahipsiz düşler mıntıkasında buldum seni...!

-Oyun bozan,Zile basıp kaçan,uykunu bölen bir lanettim ben.

-Tombik taşlarım vardı,uykumu bölen hurdacı....!

-Bir süre yine inziva ilham perilerim kocaya kaçtı.

-Zaman kılıksız düşler sunarken kırılır yarım yanımız,büyürüz...!

-Karanlıklarında toprak kokarken ben ıslıklı şarkılarda kaybolamıyorum,
unutmak gelmiyor içimden hiç...! 
Yakınımda bir zaman sen kokuyor..! 
Uzadıkca uzuyor boyun tahta döşek kabullenmiyor,
ben kalakalıyorum o zamanlarda.gidemiyorum...! 
Oyunlarımın arasında baba şefkati resimden bakıyor karamürsel,ağlıyor sensiz yanım...!...Anlamayın...! 
çnkü bdn hhdıhdak bulamıhdjshd kaybındfhfhgkl yokfjhsj ol uyoo-----...!zmndjdnı.

-Gizli sancı, 
sessizlik katran, 
hücum aşk, 
karamsar yarın, 
tek beden, 
giden ruh, 
kayıt sansür, 
yazık adam, 
intihar garp, 
ben gard, 
sen intikam...! 

-AL yazmalı düşümde hatalarımda oldu,
herkes beni affetsin :( sende,sizde...! 
bedduaya kapayın kem bakmayın kırılır yapım.


-Kırılgan daldan sarkan yağmur tanesinden bak,
Belki görürsün içim dağınıklığını...!

-Uzak düşüm, Yersiz çalan kapını ben. 
Açmalısın sana içim Toprağın sunacağım. Yeşereceğiz...!

-Yokluğun dayanılmaz Yıllarında güneş altı üzüm suyu bastım kapanmayan yarama. 
Şimdi varlığında yok etme...!

-Gideceksin uzaklardan bulutlar matemini getirecek. 
Gitme... 
Kirli bir camdan yağmur tanelerine saracaksın ağıtlarını. 
gitme... 
Tanımadığın yüzler yüzün sürecek,eline el olacak. 
Gitme... 
Zindan karanlıklarında başka beden bir ben olacak. 
Gitme...

-Herkes ölecek kum atma töreniyle geliyorum sana tanrım...!


-Gözlerinde kaybolan zamanın tükettiği beden farkına varamadan 
ağırlığında yok olurken senin sabrına ne boyunlar eğilecek.
Bu garipsemeli sendromların soytarısı maskaralı karelerden bakacak yokluğuna.
Yıkılgan düşler kıracak gerçeğini tutunamayaman yanlar onların yanı...
aşı olurken senin saf ve temizliğinde arlanacak ankara.


-Babaanne
Sızlıyor kokun aldığımda,Sayfalar dolusu gözyaşım.
Yokluğuna hazır değil evim...!
Yol ol göster doğrumu.
Ben bir başa yetemem.

-Babaanne
Vesikalı bakışlarında gözlerim yanıyor.Yokluğun sızlatıyor içimi----

-Babaanne
Kırklandı yasım,yoksun...!

-Yokluğunda boş odalar dolusu kelimelerimi seviştirdim. 
Birçok bebelerimiz oldu.Hiç birini sana duyurmadım.
Ey havvadan gelen Şimdi biz kardeşmi olduk?
Zaman saçmalı heryan delik bakışlı dev.
Rontgenci gece.Dikiz aynalı gölgem.
Ruhuma kafa tutan yanım saldı kendini,uzat ipini şizofreni.
Kurtar beni.

-Gölgemin peşinde giderim karanlığa...! (karga78)

Hiç yorum yok: