13 Ağustos 2013 Salı

Ölüm


(birgün önce)

Öyle bir doğ'ki Yeniden yüksekten atlayıp,ağaçlara dalalım.(wamperia)

1

Boşaldı sokağım,kırıldı zamanım,eksiğim...!

2
KÜL OLUR TOPRAK KOKAR ISLANIR SESSİZLİK...!

3
Kendinden korkmalısın çocuk,cinnetim sende kaldı....!
4
Gün doğmasın'ki ağıtım saklı kalsın,içimde...!
5
Yokluğuna inandırmak istemiyorum kendimi...!

6
Neredesin? Soğuklardan aldım beyazlara sardım,uykuya doymadın mı hala?
Gel hadi sıkıldım artık kardeş...!
7
Solgun beyaz ten,tebessümün yeter yarım dünyaya.
8
Kırıklarımı topluyorum gözyaşımdan,sabır diyorum,dileniyorum...!
9
Zamansız saklambaç
ebe kim
ben mi?
o zaman elma elma elma...!

10
KIRKINA GİRDİ SAĞANAK YAĞIŞLARIM,DURDURULAMAYAN YOK OLUŞ,DUR BE...!

11
Üstü örtülü duvar,kanına toprak değer yinede asmaz'sın yüzünün tebessümünü...!
12
(sancılar1) Deprem bitimi duygularım kırık dökük,
Yalanlarda olmasa kim çeker suyu aşağı köylerden,
Eziyetler sanat olmuş reklam arası sancılı kadınlar,
Türkü okuyor basit suratlar,Sigara sağlığa zararlı,
Para orucu bozmaz,Aşk bozar insanı...!

14
kafamdaki sancılar doğuracak yeniden seni kırık çocuk ben sana nefeste olurum

18
Zamansız saklambaç
ebe kim
ben mi?
o zaman elma elma elma...!

27
Soğuyor gün,Kalıplı zamanlara giriyorum,
ısınıyor sana bakan yanım doluyor,
bırakıyorum salınan kollarımı,
çözülüyor ayaklarım,düşüyorum...!
Tutan yanını yanıma yakınıma yaklaştır yakınıyorum her şeye,
uzun kardeşim tebessümünü arıyorum insanlığını...!
Gün geçiyor,Gidiyor gün,yaşlanıyor bünyem,sana az mı kalan yol,uzak mı?
uzun Ahmet yada kardeşim Ahmet,
seni nası orada bırakıp hayata devam ediyorum kaldığım yerden.
Öyle bir acı bıraktın'ki,
hanı behjdekdl nası diyim ö y le tedtıweo :
( neyse sonra kardeşim yine yazarım ben dualarım seninle.)


35 Anılarım kayıp, Balık hafızalı düşlerimde varsın.
Ne oluyor,Ne olacak? Kaybolma düşlerimden.

36
Al benden acılarını ve sürgüne yolla süngülü gecelerimi,Dağılsın beynimden tozun.
Sessizliğini kullanma,Yeter cevap ver....!

37
Kavaklıklar önü ölüm ü idame,Sen seyret manzaranı kardeşim,
Kapanır ferimiz Kavuşuruz seninle.



40
Geride saklı kalan yanın gizlemeye çalışır kırlangıç fırtınasının sessiz yasını...!
Sen boy ver cesaretli olan yanlar gelsin yanına.



42.gün acılar taze,
duygular karışık,
Ben yoruluyorum,
sen kayboluyorsun...!





44 it can't all the time
Sanadır yağan sağnak taneler,
beyaz önlüklere inat iç,
yeşer kardeşim....!
Biz sana heveste oluruz.


47
acıtır sol yanım yanar kasaba olur ölüm,
Görünmez olur yok olur tadım tuzum...!
(''47 Zor 47 kayboluş 47 berbat 47 kahır 47 47 47 47
:.( canım kardeşim benim'')




53
6 gündür yazacak bir şey bulamadım kardeş :(
özledim vs vs yeterli gelmiyor.
canım sıkılıyor.
yoksun...!

..............
DOLUP TAŞAN DÜĞÜMLERİM BOĞAZIM DALAR, SESİM ÇIKMAZ İÇİM BAĞIRIR AVAZI ÇIKTIĞI KADAR DUYAN OLMAZ...!
YOKLUĞUNLA YOK OLUYOR MUHABBET,DOSTLUK,KARDEŞLİK...!
GEL TOPARLA BİZ BECEREMİYORUZ.
SENİ ÇOK ÖZLEDİK-M.



................
Saklı yanım sancılar,
Gizli kaldı umutlar,
Karanlık köşelerde,
Uyuyan yarım var...!



...................
ÖLÜM DOKUNDU,KORKTUM,YALNIZLIKTAN...!
BİR BEN BİR BAŞA KALAMAM,KIRILIRIM...!

-Gün yaşlarını bıraktı karga kanadından yarasa alnına, ne çok severmişim ağlamayı bir resme bakarak...! 

sana son yazım olmalı bu. yoksa kafayı yiyeceğim. hüznüm palyaço kılıklı.......! HÜZNÜM PALYAÇO KILIKLI...! HÜZNÜM PALYAÇO K DJI FHU LI ---------.

Hiç yorum yok: