13 Ağustos 2013 Salı

Şizofren Ritimler


-HAYAT İŞTE KİMİNE KEPÇEYLE KİMİNE KAŞIKLA VERİYOR KULAĞI

-YİTİRİLMİŞ UMUTLARIN POSTSUZ GEVŞEK DOSTUSUNUZ.
LASTİK SURATLARINIZI ALIN VE ÇEKİN GİDİN DÜNYAMDAN...



-AKILLI OL GÜNAHLARINI İSPİYONLAYAN BİR MELEĞİN VAR ..



-SÜRTÜK GECENİN VAROŞ YÜZLERİ,
SOKAYIM MATEMİNİZE,
AÇLIĞINIZA TÜKÜREYİM,
NASIL OLSA ÇOK ŞÜKÜR DİYEN MÜMİNLERSİNİZ.



-SAHTE AŞKA BAKIP İÇ ÇEKEN BATIK GEMİ AĞITIM..
AMA O BİLMEMELİ GÖMÜMÜN GİZİNİ..



-BİR SÖZ BİR ANLAM KAT DÜŞÜNCELERİME.
HERŞEY VAKİTSİZ BİR ALIN ÖPMESİYLE KURULMADI.
ASKIDA HAYATIN YASINI TUTMAKTA BEDENİM.



-SÖZLERİME GÖMÜLÜ MASKELER,
HER YANIM ŞİZOFREN SALGILAR,
BEYİN FELÇİ KARABASAN,
DOKTOR CIZ YAPAR BİRAZDAN,
KORKAK DÜŞLERİN ESİR YANI..



-Zaman sallanır,salkım söğüt olur çehrem.
Ve atarım,tutarım hayalleri.
Kırılır yüzümün aynası.
Felaket saçarım dünyama.


-YÜZ ÇEVİREN OL'Kİ YÜZÜNÜN KIVRIMLARINDAKİ SÜRTÜĞÜN AYNASINDAKİ HAYATIN HAYASIZLIĞINI GÖREYİM. 
GİDEN OL'Kİ BEYNİMİN İÇİNDEKİ KURTLARIM BOŞALSIN. 



Hoşgeldin paranoya kardeş,minik düşlerin müziğinde tara saçlarını baban görmeden.
Ben büyük yaşlılıklar ortasında bayat kalemin tutsağı olmuşlukların seremonisinde susuyorum...! Belki seni izliyorum;)




-Su damlasında gördüm soluk yüzümü ölüyorum farkındamısın-ız.


-KIRILDI PERİMİN KANADI, SESSİZLİĞİM ONDAN...!


-=BİR PUT LU ZAMANDI TANRI=-
TANRILARIN TANRISIZLIĞINIDA GÖRDÜM SOLUK DONUK BETON DUVARLARDAKİ DÖRTGÖZLÜ İNSAN FARESİNİN YANINDA...! EY SERT BAKIŞLI ASALAK , TANRINIDA AL BENİM ONA İHTİYACIM YOK. BEN O TAŞI KOLON YAPARIM...! 



-Düşlediniz,düştüm....! Sevinin...! Düşlerinizde 


-Hayat tencere dibi zifiri ve gizim var nilin ortasında musayı bekleyen.( yasımı kaleme tuttururum)  it can't rain all the time

-Dünüm silik aile fotoğraflarıyla can çekişirken  ben ortalığa kusuyorum içimdeki anlamsız sözleri. 


-OYNAK DÜŞLERİN DÜŞÜŞÜ KARABASANLI TER VE KORKU...


-Zaman acılar eşliğinde sessiz bakışlarımızla ölüyor.

-Düşün kardeşim düşünki düşüncelerin içinde bir giz bul ve o giz senin olsun.
Aklının doğum karesinde.

-Tekim acılar süslü kokana gibi gülerek gelirken.Aldanan çocuk bedeni dünyam.

-Sen beni benden yargılayan git Karanlıklarına. Acılası aynadaki şekilsizliğinle oyna.

-ÇOCUKLUĞUMA DAİR NE VARSA ALIN GELİN.SÖKÜKLERİMİ DİKECEĞİM.




-DOĞUYOR SIKILGAN DÜŞLERİM,EBESİZ,YASLI VE TEK.
ŞİMDİ KİM ÇALACAK KAPIMI? 31 Mİ?(HAYAT SANA İNAT YAŞLANMAYAN BEDENİM VAR)



-Yazdıklarım duygularım'dır öyleyse duygularım ellerim mi. Saçma'lamalı zamanların sıçılmış kalemi.


-Tutsak gecenin seyrine dalmış bir kulaç boyu ümitlerimin peşinde sessizliğimin hayrı.
Ve lal zaman Ve b e. . jr. ırj. n rır. ırjr ----------(duygularım anlamsız)




-Kafam sıkışıyor gecenin samanlı yolundaki parlayan yalancı ışıltılara




-Bacak sorgusu sosis kızartmalı.ve kınamalı yazanı salak cümleleri için.
içi içini yesin köpek etli kokuşmuş karanlıkların gülümü olacak dikenlim.


-Kitap okumalı cümle avı sezonudur bu hayatın başlı başsız'lığına.

-Yetiş içim kanamalı sezonuna kendini aşk sanan düş.
Sıkıysa yakala yalaka olmuş saatimin yelkovanı.


Bok kokuyor yazarların yazıları.
Kim bana adam gibi yazar söyler.
Yalakasız düşleri yazacak var mı?




-Oynak lafların gıcırtısında kaybettin beni ey sen...!
Sen'ki candın sen olmadan önce.


-SEN GİDİNCE GÖÇTÜ KALEMİM UZAKLIKLARA,
VE YANILMALAR DÜNYASINDA KÜÇÜLMÜŞ FİLMLERİM



-Susardı gece kana kana içerdim ben çocukluğumu.
Büyürdüm ağlamaklı.
Kayısı çalardım bahçenizden.
Kötüydüm başımda akıl yokken..!


-Kırgın çocukluğun kırık bebeklerinden uzayan kollar sildi damlalarımı.





-Karanlık rüyaların gündüz düşüyüm. düşüşüyüm yüzlerin.




-Ruhlar alemindeki ölümsüz güç, Gel ölümü gör.



-Boy boy şiirlerim oldu annesinin haberi olmadan

sözlerime gömülüyor yakamozlar



-Karışıklık içinde bekleyen bir tiyatro sahnesindeki şizofrenim.
çalıyorum aşkın her halini resimlerinden.



-SEN GİDİNCE GÖÇTÜ KALEMİM UZAKLIKLARA, VE YANILMALAR DÜNYASINDA KÜÇÜLMÜŞ FİLMLERİM


-Yokluğunun dağınıklığını toparlıyorum tozlu resimlerde.




-Nişanlan ey gençliğim,seninde kitabeni yazan bulunur,karalayan'da...!




-Şair perilerim,hırslı dizelerim,yazarsam üzerim.




-Duvarlar yıkılmış ve sessizlik hakim olamıyor geceye.





-Acı saçılır,dağlanır yaram.

-Beyin göçü engelsiz kitle kısık tahtaravalli ezgisi
ve kağıttan kadına kalem eyler hal beni.




-ZAMAN HASTALIK GETİRİR BAŞKA BEDENDEN,CANIM YANAR,SUSARIM.






-Karamsar düşlerin kültablasında tüten dert tomurcuğunun
ıslak yanığıyım çoğu zaman.ve çoğu zamanlarım kuraktır sol yanım gibi.



-Kalple gelen tatsız tuzsuz gündüzlerin tekliğini yaşayan
dost edası korkma bir sen değilsin,çok yakınımda aynı.

-Yokluğunun dağınıklığını toparlıyorum tozlu resimlerde.


-Nişanlan ey gençliğim,seninde kitabeni yazan bulunur,karalayan da...!



-Kendime kalan ıssız saatlerin içinde kaybolan hatıralarımı anıyorum



-GÜL DALINDA SU DAMLASI KİRPİKLERİN GİBİ HÜZÜNLENDİRİYOR DÜNYAMI


-YABAN OLMUŞUM ASABİ VE KARIŞAN,
VE AYI OLMUŞ SEVDAM ,
VE TÜKENMİŞ
VE BİTMİŞ BİR YANIM,
BOŞOL BOŞOL...!

-Ey usta kalemler ben bile kendimden korkarken siz
nasıl okuyacaksınız şizofren ruhumun kağıda yansımasını?


-Sapıtık günlerin çarpık sokağında taradım saçımı.
Beyaz bakanlar beğendi düşlerimi,
Ölümlülerin yanında ölümün tadına bakamayan vasıfsız ruhum...!

-Kırık düşlerimde başladı masum bir resim.
Sonra sen geldin kondun dalıma,kargaşa...!



-HATALARIMA KESTİM CEZAMI.
VAR MI ÖTESİ.
ŞİZOFREN KALEMLER.


-Kalansızlık denizinin savurgan çocuğu,
ürkme bedenine işleyen yaşlılık'dan,
ve gecelerin sabahına gülümse'ki
umut koksun tükenmeyen sevdan...!



-Gecenin yasını mabetlere sokan kadin
aç kapini.
al içimdeki kirlen'memis gençliğimi.
seviş boşa geçmiş günlerim'le
hüznümü çal duvara
ve bırak sarhoş kalayım.


-Yine arife suyunda arlanan günahkar ruhumun terlemiş avucunda üşüyen minik ateş böceklerinin yüzü suyu hürmetine hürmet'lenmiş gün...!
Bu gün hangi karanlıkta sancı olup canım yakacaksın....!


-İçim kırık çocuk, dağıldım yokluğuna, uzaklıkların istilasına giriyor kalemim. YOKSUN...! (en kısa zamanda:)))) (iyi tamamda ne zaman)

-SOĞUK KALDIRIM TAŞLARINDA ÇEKİRDEKLİ ÇOCUKLUĞUM NEREDESİN...!
SESSİZLİĞİMİN USLANMAZ YANIYLA SAVAŞACAKSIN ARTIK,BEN YÜZÜNE BAKMAM,
TANIMAM'Kİ SENİ,SEN KİMSİN?


-SONRALARINI SEVDİM HAYATIN...! SONRA?




-Hızır gelsin omuz el eylesin,
düşsün yazılarım duvarlara
Ankaram kerhane gülüşlü,
sus kimse bilmesin...!



-KARANLIK DÜŞLERİMDE İP ATLARKEN YARALADIM KENDİMİ, 

-İÇİME AKITTIĞIM ZEHRİN SOLGUN YANINDA ÖLÜYORUM...!

-KÜL KOKULU MEYVE AĞAÇLARINDA SOLDU GÜN.

-SAĞANAK BAKIŞLI KADIN,
RÜZGAR GÜLÜNDEN ALIYORUM CESARETİMİ. 
SENİN BULUTLARIN SIĞ,BENİM DİZELERİM KOR.

-(SİTEM) 
Tutkulu,tutuklu zeytin karam kafamın paslı contasında gevşerken bir ıslık gelir işitirim uzakları,
Ana analıktan çıkar baba babalıktan, Müslüman kokan yanların yanında mutlu ol,sizde Müslüman olunuz,ana baba değil...! 




Hiç yorum yok: