13 Ağustos 2013 Salı

İnlemeler


-Karşık düşlerimdeki toz pembe gülüşler sergisinde gezinen dumanlı tabloların boyasıyla boyadım Göz kapaklarımı

ve su içtim bol bol duruldu kindar yanımın şiddeti. 
kim bilirdi benim şizofren salgıladığımı 
kan şeker bayramında tatsız yaşamaya mahkum 
Çocuklukları'mı satıyorum küçük beyinlere,
kimse anlamasın üstü örtülü fikrimin ince gülü derya okur(güzelde okur hani) 
işte öyle bir şey dargınlığım. 
Ben bana hep yettim.....







-Minik çocuk olur zaman kamburlu, 

Ses acı acı çıkar, 
heybet biter, 
An yok olur,
Ev yokluk kokar, 
Sensiz Olmamam lazım benim, 
bednımıjj tukenfıruushy yaşdhjsamam 
dnujo hdoh heud ıehuı dbydaaşeoh efdı 
bhddeıde hbupenr rur 
r rtut t uu ı i mmmmmmm.......----------------------------------





-(YALANDAN BİR GÜN ÖLMÜŞ)

BÜYÜYORDU ZAMAN, 
KILIKSIZ BEYAZLARA DİKİLİYORUM,
TEKİM,DÜNDE OLDUĞU GİBİ.
SONRA DHBUAIGI GİBİ BİRŞEY GELİYOR UZAKLARDAN. 
ELİM TUTUYOR KARANLIK DOLU GÖZLER. 
DALGINLIĞIMI HOŞ GÖR 
BEN TAŞIYICIYIM,
TOPRAĞIN EMANETİ BU...! 
SONRA KJAS...HDUOŞERH 
FISILTILARIM BÜYÜYOR İÇİMİN USLANMAZ,
ARLANMAZ YALANCI ÇOCUĞU DEVAM EDİYOR GİZİNE. 


SONRASI BENİMLE SİZE GÖRE DEĞİL HAYAT---IM...!

Hiç yorum yok: