13 Ağustos 2013 Salı

Aslında Sevmek

Aslında Sevmek 


Yanlış birleşme sonucu ortaya gelen enkaz yığınları olmaya başlayan bir gençliğin kaybolan duygularını kör kuyularda körertmek için yazılan yazılardan eyledi zaman bizi.
Şimdi nesli tükenen gençliğin bel kasılmalarında dil gezdiren terbiyesiz bedenlerin aşksız'lığının cezasını ertesi gün haplarıyla büyüyen çocukluğunuz çekerken üzerinizde  bir gram aşk yok.
Sevgi sözcüklerinin yatağı olmaz,Sevgi karın doyurmaz.
Sevginin içinde karşındakine sevdiğin şeyleri aşılamak yatar.
Ben hayvan sevmezdim senden önce ve seni tanıdıktan sonra sevdim sokak kedilerini.
Sen gittikten sonra okşadım köpekleri ve çiçekleri kokladım ilk defa.
Seni tüm dünyadaki sevmediğim şeyleri sevdirdiğin için gitsen bile iyi hatırlayacağım.
Asıl zevk bir gün yalnız kaldığında sana sırnaşan kedinin mırıldamasında.
Asıl sevgi senin gitmediğin ve bana dünyayı sevdiren insanın damar yolundaki dudağımda.
Hoş geliyorsun giderken de hoş git kalırsan da hoş kal. hiç yakıştıramıyorum ça yı araya.
Çünkü dünya üzerinde senden daha değerli hiç bir şeyim olmayacak.
Bana sevmeyi öğrettiğin için.

10.08.213 23:40

Hiç yorum yok: